Pages

Saturday, August 27, 2011

Selamat Hari Raya Aidilfitri Maaf Zahir & Batin

Assalamualaikum kepada semua , saya di sini ingin mengambil kesempatan mengucapkan Selamat Hari Raya Aidilfitri kepada semua umat Islam terutamanya kepada saudara mara terdekat , guru-guru , blogger-blogger dan rakan-rakan , saya menyusun sepuluh jari memohon kemaafan daripada semua andai terkasar bahasa , tersilap cakap , termarah yang tak kena , tertanya tak tentu hala , tersasul cakap , terpukul kat mana-mana , termoody , terumpat bila-bila . Semoga dimaafkan zero-zero balik okay! Kire burn lah ye

Serangkap pantun mengakhiri ucapan aku ni ye :

Sungai disusur sehari-hari ,
Dalam gelap menangkap ikan ,
Saya menyusun sepuluh jari ,
Salah dan silap harap maafkan .

Yang Ikhlas ,
Fared Abdullah

13 comments:

Eazy Izzuddin said...

selamat hari raya....
maaf zahir batin
hehe
xD

@taufiqhelios said...

duit raya!!!!!

aslann said...

selamat hari raya payed. lepas raya blanje aku. mesti dpt duit raya banyak kan...

Terbang Bersamaku said...

pandai dia buat pantun..=)

selamat hari raya, maaf zahr dan batin (^___^)

[k]o{q}i[n] said...

mcm ni je..?? mne leh zero-zero... kne blanje lebih la bro kalo nk zero-zero..muahahaha

asy faro said...

selamat hari raya juga diucapkan kepada fared ye.
salam kenal dr saye, asy faro.
senang2 nanti lawat blog saye k, bg komen mahupun kritikan.
kalau menarik, bole la follow blog saye =)

fared abdullah said...

Eazy Izzuddin : selamat hari raya jugak!!

fared abdullah said...

@taufiqhelios kome ni bebudak lagi ooo , jgnlah mcm ni

fared abdullah said...

@aslann mane ade duit ghaye lah lan

fared abdullah said...

@Terbang Bersamaku mane ade pandai lah , itu bantai je tulis , selamat hari raya juga!

fared abdullah said...

[k]o{q}i[n]: takde duit nak belanje bro haha

fared abdullah said...

@asy faro : selamat hari raya jugak , insya-Allah fared bw balik :)

Amira Shafiqah said...

Testing testingggg , haha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...