Pages

Thursday, November 3, 2011

Sijil Pelajaran Malaysia

Assalamualaikum ,


First sekali aku nak cakap yang aku rindu kat blog aku ni , dah lame sangat tak buka , al-maklumlah nak dekat SPM ni . Taknak cerita panjang pasal benda lain , just nak ingatkan diri sendiri pasal hari besar yang bakal tiba tak lama je lagi ni . Emm , aku sebenarnya takut untuk menghadapi SPM ni , tapi nak buat macam mane , setiap orang pasti melalui benda yang sama . Mintak-mintak semua berjalan dengan lancar , tapi aku takut menyesal masa ambil result nanti , sebab aku dah banyak buang masa daripada belajar , so far sekarang ni aku dah mula sedar & aku baru terhegeh-hegeh isi masa lapang dengan study je . Tapi aku rase dah agak terlambat aku sedar ni , tapi macam mane pun hidup ni kena teruskan jugak walau banyak masalah mendatang .


Buat masa sekarang ni aku agak pening kepala memikirkan macam-macam benda . Lagi satu aku asyik terfikir plan lepas habis sekolah je banyak , benda ni sangat mengganggu tumpuan aku . Lagi satu benda yang selalu sangat bermain kat fikiran aku aku ni "macam mana lah lepas habis sekolah nanti , masing-masing dengan haluan sendiri" . Semua akan menghilangkan diri ? Semua dah takde gelak sama-sama ? Oh tidak ! aku tak boleh terima semua tu , perit kot semua benda tu . Arghhh .....

Lepas SPM ni aku bercadang nak sambung balik dunia berblogging , itupun kalau rajin & tak busy . Aku rase nak buat blog bentuk peribadi , dah taknak bagi orang bace :P *konon

Akhir kata ,
Semoga berjaya kepada semua calon yang bakal menduduki SPM 2011!

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...