Pages

Friday, April 1, 2011

Fuhh , cepatnya masa berjalan

salam , lame tak update , emm aku bukan ape , nak citer pasal mase je , dipendekkan cerita aku mcm tak percaya aku dah form5 this year , cepatnye mase berlalu , aduih , dulu2 skolah rendah comot2 , skrg pergi sekolah semua nak bergaye je aku tgok , termasuk penulis blog nie jugaklah , hahaha , rindu zaman2 budak2 dulu , mcm2 nak buat balik kalau boleh kembali balik zaman2 budak , kalau ade doraemon btol2 kan bgus , aku sanggup jage die , tak mcm nobita, hahaha , dah2 terlebih mengarut pula , kembali kepada cerita td , emmm kejap je 17tahun , pejam celik pejam celik , hope this year will be great to me and my family , parent mane yang taknak tgok anak2 die bjaye kan , aku nie mcm2 nie pun , aku menaruh harapan tinggi untuk berjaye beb ! aku pun ade cite2 mcm org lain ,tapi aku nie pelik sikit , cita2 sentiasa berubah :P heee

sincerely , fared abdullah :)

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...