Pages

Tuesday, November 23, 2010

Aku suke kalau begini & aku tak suke kalau begini ....

Holla reader ,

Sudah sekian lame tak update blog , atas sebab sebab tertentu , akhirnye aku dapat buat rangka sikit bende yang boleh di update kt blog mase bosan bosan . Today aku nak cerita pasal bende yang aku suke & tak suke dalam hidup aku nie .

Alkisah ,

Aku suke kalau .....
* orang yang respect kite
* orang yang berbuat baik & tak mengharapkan pape balasan
* hidup aman sejahtera tanpa sebarang masalah
* orang yang adil & selalu menegakkan keadilan
* orang yang berfikiran matang & berpandangan jauh
* orang yang cool & rileks
* orang yang selalu melarang daripada melakukan bende bende yang tak elok nie kan , lagi lagi die ajak buat kebaikan , lagi aku suke
* orang yang tak lupe member member
* orang yang bercakap leklok
* orang yang tak lupe diri
* orang yang setia :P






Aku tak suke kalau .....
* orang yang menganiaya/dajal kita
* orang yang makan makan kawan
* orang yang berbaik dgn kite sebab nak pape
* orang yang buat buat baik depan kite tapi belakang belakang kuat kutuk kite
* orang yang taktahu pape , tibe tibe masuk campur hal orang lain lepas tu g backup orang yang salah tu
* orang yang kuat buat cerita , menipu , citer meletup & seumpamanya lah kan
* orang yang bajet depan pompuan , lepas tu ++bajet kuat depan pompuan
* orang yang tek reti cakap leklok , tibe tibe tinggi suare , maki maki , blablablablabla ...
* orang yang suke mempergunakan kite
*orang yang tak ngaku kesalahan ( semua die betol je )
* orang kelam kabut satu macam
* orang suke amek kesempatan
* orang yang suke cakap " ade aku kesah " , " whatever ".
* orang yang buat bodoh apabila kita bercakap
* orang yang gay or pondan
* orang tak gune
* orang yang suke bahan orang bile die di bahan balik , merajuk


macam macam lagi , malas nak fikir dah
SEKIAN

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...