Pages

Thursday, September 16, 2010

10 Perkara Aku Benci

1. suke mengutuk orang tapi bile orang kutuk die balik , die marah lebih lebih , rase macam tak fair
2. hine keluarge aku , pantang gile , aku rase macam nak sembelih je
3. orang yang suke menunjuk-nunjuk depan aku a.k.a bongkak atau riak
4. orang yang cakap besar , tapi tak berani buat ( cerita gebang )
5. hipokrit , benci gile orang hipokrit , go to hell lah !
6. ambik barang tanpa kebenaran lepas tu campak campak je mase nak pulang tu
7. berhutang lepas tu buat buat lupe ( kalau aku ade hutang tolong cakap ye , tak semua bende aku ingat , tolong ingat kan aku ye )
8. orang yang buat perangai taik dgn aku , mmg komfom kene penangan double triple kuase taik aku , jangan pandang rendah terhadap jambu ok ?
9. orang yang tak menghargai atas jasa baik aku ( mungkin aku diam tapi dalam hati memendam )
10. last sekali , orang yang bagi aku naik angin .

p/s : dah tau kan , sendiri mau ingat lah :)

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...